دانلود رایگان مقاله ، تحقیق دانش آموزی ، پروژه دانشجویی ، پایان نامه ، پروپوزال آماده

خانه / رپورتاژ آگهی / راهنمای خرید ریمل و اینکه ریمل خوب چه ریملی است؟

راهنمای خرید ریمل و اینکه ریمل خوب چه ریملی است؟

راهنمای خرید ریمل

و اینکه ریمل خوب چه ریملی است؟؟؟؟؟؟

مطمئنا میدانید که تمامی خانم ها، آرایش چشم برایشان اهمیت ویژه ای دارد. از همین رو با اطمینان میتوان گفت که یکی از مهمترین و پرکاربردترین وسایل آرایشی خانم ها ریمل نام دارد که در تمامی کیف های آرایشی به راحتی میتوان پیدا کرد. امروزه با توجه به پیشرفت های بسیار زیادی که در صنعت آرایش و بهداشتی رخ داده انواع مختلفی از ریمل در بازار موجود می باشد اما نکته اینجاست که کمتر کسی نسبت به تکنیک های انتخاب ریمل آگاهی دارد. از همین رو در این مقاله در نظر داریم به بررسی این مسئله بپردازیم.

راهنمای خرید ریمل

همانطور که میدانید ریمل یکی از پرکاربردترین وسیله آرایشی در کیف آرایش خانم ها به حساب می آید. این وسیله دوست داشتنی که در بلندتر شدن، ضخیم تر شدن و همچنین پرپشت شدن مژه ها نقش موثری ایفا می کند باید نکاتی در حین خرید آن رعایت شود. که در ادامه به آن میپردازیم.

برای مطالعه بیشتر : معرفی بهترین ریمل گران‌قیمت در ایران

۱-    اهمیت دادن به طول مژه ها

در بازار برندهای مختلفی از ریمل موجود می باشد که افراد با توجه به نیاز خود میتوانند ب سراغ خرید آن بروند. اما به طور کلی توجه به طول مژه اهمیت ویژه ای دارد. زیرا بلندتر شدن بیش از حد مژه ها، آن را از حالت طبیعی خارج کرده و ظاهری زشت را برای خانم ها پدید می آورد.

۲-    تاثیر ضخامت مژه ها

اگر از مژه هایی ضخیم و پرپشت بهره مند هستید استفاده از انواع ریمل های سبک و استاندارد که در بازار موجود می باشد میتواند نیاز شما را برآورده سازد. اما در غیراینصورت برای داشتن مژه هایی پرپشت و ضخیم باید به سراغ ریمل هایی با براش های متفاوت بروید.

۳-    نوع برس در انتخاب شما تاثیرگذار است

برخی از خانم ها در حین خرید ریمل به سراغ محصولی با برس های بزرگ میروند. باید بدانید این انتخاب کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد. در واقع خانم ها در وهله اول باید میزان راحت بودن خود را در نظر بگیرند. به عنوان مثال برس هایی قوس دار به آنها کمک می کند تا ریمل را به خوبی بر روی تمامی قسمت های مژه کشیده و هیچ گونه لک بر روی سایر نقاط صورت ایجاد نشود.

برای مطالعه بیشتر : بهترین ریمل های بلند کننده

۴-    انتخاب ریمل ضد آب

ضد آب بودن ریمل‌ها از این نظر مهم هستند که گریه کردن و خیس شدن چشم و صورت شما باعث بهم خوردن آرایش شما نخواهند شد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم به سراغ مدل‌هایی بروید که دارای فرمول ضد آب هستند.

۵-    انتخاب بهترین رنگ

همانطور که میدانید رنگ مشکی پرطرفدارترین رنگ در بین خانم ها در حین خرید ریمل به حساب می آید. اما نکته اینجاست که با این وجود هیچ گاه نباید انتخاب رنگ ریمل را دست کم بگیرید. رنگ های دیگری همچون قهوه ای، آبی و… نیز این روزها کاربردهای زیادی داشته و افراد با توجه به سبک لباس و نوع مراسمی که در آن شرکت دارند انتخاب های متفاوتی میتوانند داشته باشند.

سایت شرط بندی بت اسپات