دانلود رایگان مقاله ، تحقیق دانش آموزی ، پروژه دانشجویی ، پایان نامه ، پروپوزال آماده

خانه / رپورتاژ آگهی / مقرون به صرفه ترین مصالح ساختمانی

مقرون به صرفه ترین مصالح ساختمانی

شهر بتن ارائه دهنده پرکاربردترین مصالح ساختمانی

تیرچه بتنی و بلوک سیمانی از جمله پرکاربردترین مصالح ساختمانی هستند که هر دو آنها با استفاده از سیمان ساخته شده و مقاومت بالایی نیز دارند. ساختمان سازی با سیمان یکی از بهترین روش ها است و دلیل آن میزان هزینه های مناسب با توجه به قیمت سیمان و سرعت بالا خواهد بود. اما کیفیت مصالح سیمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما باید در انتخاب کارگاه تولیدی مصالح نهایت دقت را داشته باشید. هر یک از مراکز تولیدی مصالح سیمانی از استراتژی های خاصی برای تولید محصولات استفاده می کنند و در انتخاب آن باید نهایت دقت را داشته باشید. هر یک از مصالح ساختمانی اصول خاصی برای تولید دارند و در صورتی که تمامی این اصول رعایت شده باشد محصولاتی با کیفیت خواهیم داشت. شهر بتن با جمع آوری کادری مجرب و حرفه ای به همراه دستگاه های پیشرفته، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در اختیارتان قرار خواهد داد و می توانید بدون هیچگونه نگرانی اقدام به خرید از آن نمایید.

کیفیت محصولات شهر بتن

کیفیت محصولات شهر بتن

کیفیت از جمله مهمترین مواردی است که در خرید محصولات ساختمانی باید مورد توجه قرار گیرد. این کیفیت محصولات است که زیبایی و دوام را تضمین می کند و به همین دلیل حتما در انتخاب مرکز تولید کننده مصالح ساختمانی نهایت دقت را داشته باشید. شهربتن با بهره گیری از جدیدترین علم دنیا و دستگاه های پیشرفته مکانیکی، توانایی تولید محصولات به صورت عمده را داشته و می تواند بهترین کیفیت را برایتان تضمین نماید. مسئولین این شرکت کیفیت را رکن اصلی قرار داده اند و کوجکترین عیب و ایرادی در مصالح آنها وجود نخواهد داشت. کارشناسان شهربتن نیز به صورت ۲۴ ساعته و در کلیه روزهای هفته در دسترس بوده و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت نمایید. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت سیمان و قیمت زودگیر کننده است.

 

 

 

تیرچه بتنی و کاربرد آن

تیرچه بتنی از جمله محصولات پرکاربرد سیمانی است که تشکیل شده از ملات، سنگ ریزه و میلگرد است. تیرچه های بتنی در انواع مختلف تولید شده اند و می توانید به صورت سفارشی نیز اقدام به خرید آنها نمایید. یکی از اصلی ترین ویژگی های تیرچه بتنی، امکان استفاده در تمامی سازه ها است و مقاومت بالای آن دلیل این امر است. میلگرد هایی که در داخل تیرچه بلوک سبک قرار گرفته اند مقاومت آن را دوچندان کرده و از شکستن آن جلوگیری خواهند کرد. لازم به ذکر است که تیرچه های بتنی در سقف سازه و در فاصله های مشخصی از هم قرار گرفته و بخش های میانی آن را بلوک های سیمانی یا سفالی پر میکنند. تیرچه بتنی عمر بسیار بالایی داشته و امکان خم شدگی و یا شکستگی آن بسیار پایین است. کیفیت ملات مورد استفاده برای ساخت تیرچه بتنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . پس قیمت تیرچه بتنی با توجه به کیفیت ملات آن و قیمت سیمان میتواند متفاوت باشد. چنانچه نقطه ضعفی در آن وجود داشته باشد خطرات بسیاری سازه شما را تهدید خواهد کرد.

 

قیمت تیرچه بتنی

قیمت تیرچه بتنی

قیمت سیمان فله یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. در رابطه با قیمت تیرچه بتنی نمی توان رقم ثابتی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی بر تعیین میزان قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت. یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر میزان قیمت تیرچه، اندازه آن است و هرچه تیرچه بتنی انتخابی شما اندازه بزرگتری داشته باشد قطعا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت و برعکس. همانطور که می دانید در داخل تیرچه بتنی میلگرد نیز استفاده می شود و میلگرد ها در شماره های مختلفی تولید می شوند که نمونه های ضخیم آن قیمت بالاتری هم خواهند داشت و به همین دلیل تیرچه های با میلگرد ضخیم نر میزان قیمت بیشتری هم دارند. تعداد میلگرد های مورد استفاده در تیرچه نیز تاثیر مستقیم بر میزان قیمت آن خواهد داشت. کیفیت تیرچه ها نیز با یکدیگر متفاوت است چرا که تولید این محصول نیازمند انجام دادن مراحل مختلفی است و کلیه این مراحل باید به صورت دقیق انجام شوند تا محصولی با کیفیت به دست آید.

 

منظور از بلوک سبک چیست؟

شاید نام بلوک سبک برایتان آشنا باشد. بلوک های سبک به نوعی از بلوک ها گفته می شود که وزن پایینی دارند. دلیل کم وزن بودن این نوع بلوک ها وجود پوکه های معدنی در داخل آن است و البته خود این بلوک ها را می توانید در دو نوع توپر و توخالی مشاهده کنید. هر یک از انواع بلوک های سبک در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و امکان خرید اختصاصی آن برای شما وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که بلوک سبک مقاومت پایین تری نسبت به بلوک های سنگین دارد و اغلب برای ساخت دیوار های غیر باربر مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت بلوک سبک نسبت به بلوک سیمانی بالاتر است. اما به دلیل برتری آن، طرفدار بیشتری دارد. این بلوک ها برای ساخت سقف نیز کاربرد خواهد داشت و می توانید آن را در اندازه های مختلف خریداری کنید. اصلی ترین ویژگی بلوک های سبک را می توان عایق بودن آنها دانست و به همین دلیل برای ساخت دیوار محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این نوع بلوک ها باید پروسه خاصی را برای تولید طی کنند که شهربتن با علم کامل به این موضوع، بهترین محصولات را روانه بازار کرده است.

قیمت بلوک سبک

 

قیمت بلوک سبک

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد بلوک های سبک تنوع بسیار بالایی دارند و طبیعتا هریک میزان قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت. در حالت کلی قیمت بلوک های سبک بالاتر از بلوک های سیمانی خواهد بود اما ویژگی های منحصر به فرد محصول باعث شده که طرفداران بسیاری پیدا کند. عوامل متعددی مانند قیمت سیمان پاکتی باعث تمایز قیمت در بلوک های سبک شده است و در هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید. شهربتن به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین محصولات با نازلترین قیمت ها کرده است و می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به خرید اقدام نمایید. بی شک خرید عمده محصولات تخفیف بیشتری نیز در بر خواهد داشت و در صورت خرید یکجا در هزینه ها نیز صرفه جویی می کنید. برای مشاهده قیمت دقیق بلوک سبک و تیرچه بلوک می توانید به وب سایت اختصاصی شهربتن مراجعه نمایید.پس از بررسی دقیق مشخصات محصول، امکان خرید در کوتاه ترین زمان وجود خواهد داشت.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

 

 

سایت شرط بندی بت اسپات